Uncategorized

Fotografije žohara u studentskoj menzi u Koprivnici, koje smo prvi objavili, izazvale su lavinu reakcija. Posebno je zanimljivo pratiti reakcije koje stižu od nadležnih osoba iz hotela Podravina, u sklopu kojeg je organiziran studentski restoran.

Za portal koprivnica.net, koji je također objavio priču, voditelj poslovanja koprivničke menze Ivica Šignjar izjavio je kako uopće ne može biti siguran radi li se na fotografijama o njihovoj menzi. Isto tako, izrazio je sumnju u autentičnost fotografije.

U svojevrsnom demantiju koji su nam poslali – a koji potpisuje također Šignjar – su, međutim, otklonili sve sumnje da se radi upravo o studentskoj menzi u hotelu Podravina. Poslali su, naime, fotografiju na kojoj su izmjerili grabilicu za hranu, vidljivu i na izvornim fotografijama, želeći valjda time dokazati da je žohar dugačak 6 ili 7 centimetara, što bi onda potvrdilo teoriju da je fotografija fotošopirana.

No ako se fotografija pomnije promotri, očito je da se žohar nalazi na unutarnjoj strani stakla gdje se nalaze posude s hranom.

„Studenti koji nas optužuju su u menzi u nekoliko navrata tražili usluge prehrane na račun tuđe iskaznice, što smo odbili“, također stoji u reakciji iz hotela Podravina.

Kako bismo provjerili jesu li fotografije autentične ili se zapravo radi o nekakvoj osveti studenata koji su željeli jesti na račun tuđe x-ice, kontaktirali smo studenta 3. godine studija Poslovanje i menadžment u medijima Sveučilišta Sjever Marija Perića koji je fotografirao žohara.

„Sa sigurnošću mogu jamčiti da su fotografije iz menze autentične. Imam i dva svjedoka koja su bila sa mnom“, kazao nam je Perić. Na uvid nam je dao mobilni telefon kojim su fotografije uslikane. Podatci o fotografijama potvrđuju da su fotografirane u utorak, 17. ožujka, u 21:05.

zohar_dokaz zohar_dokaz(2) zohar_dokaz(3) zohar_dokaz(4)

Perić nam je pokazao i svoju studentsku iskaznicu, a putem mobilne aplikacije smo se i sami uvjerili da je njegov račun valjan.

„Posjedujem iksicu i svakodnevno je koristim u koprivničkoj menzi, a koristio sam je i u zagrebačkim menzama“, dodao je.

„Nije mi u cilju nekome se osvetiti niti nekome naštetiti. Samo želim da se kvaliteta hrane i općenita higijena u hotelu Podravina poboljšaju te da trenutni i budući koprivnički studenti uživaju u obroku bez straha što će ih dočekati na tanjuru“, završava Perić.

Dopis kojim su iz menze pokušali diskreditirati studente koji su istupili u medije – a koji smo u cijelosti objavili – poslan je s elektroničke adrese Marije Dvorski, članice Uprave tvrtke Hotel Podravina d. o. o. koju vodi Boris Dvorski (a pod čijom je ingerencijom i menza). Dvorski je za koprivnica.net izjavila da su studenti takvi kakvi jesu, pa se žale.

Što bi to točno trebalo značiti, nije posve jasno. No jasno je da oko higijene i brige o zdravlju korisnika usluga hotela Podravina ne bi trebalo biti kompromisa, čak i ako su u pitanju (samo) studenti.

?>