DRUŠTVO

Sedmu godinu zaredom Udruga studenata komunikologije i novinarstva Komuna i Odjel komunikologije  Hrvatskih studija organiziraju simpozij Mediji na drukčiji način koji će se održati 15. svibnja 2014. u dvorani Zagreb, na Znanstveno-učilišnom kampusu Borongaj s početkom u 10 sati.
Tema ovogodišnjeg simpozija je Stvaranje imidža.

Na temu stvaranja imidža predavanja će održati Zvonimir Pavlek, marketinški stručnjak s više od 40 godina iskustva, voditeljica marketinga i PR-a Volkswagen Hrvatska Dijana Đerđ te Ana Tkalac Verčič – Katedra za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Osim stručnih predavača, predavanja će održati i studentice komunikologije Petra Škofić (Utjecaj društvenih mreža na upravljanje brendom) i Sandra Gašparić (Krizna komunikacija na slučaju poplava u istočnoj Slavoniji).

Program simpozija završit će panel raspravom pod naslovom Utjecaj društvenih mreža na stvaranje imidža, u kojoj će sudjelovati Verica Katić (Degordian), Mila Perović (Jasno&Glasno) i Krešimir Dominić (PingPong/Abrakadabra), a moderator panelice bit će mr. sc. Žanina Žigo Kopić.

Također, kao i svake godine, održan je natječaj za najbolje studentske radove u tri kategorije: fotografija, likovni uradak i esej. Najbolji radovi bit će nagrađeni te izloženi na simpoziju.

?>