DRUŠTVO

Koliko je važno održavati mrežne stranice – pokazuje nam Podravka. Naime, stručni žiri jednoglasno je odlučio kako Podravka ima najbolje stranice 2015. godine.

Web::Strategija 16 – Laboratorij digitalnog marketinga konferencija je koja okuplja vodeće stručnjake iz područja IT-a i digitalnog marketinga te nagoviješta buduće brendove.

Dodijeljene su masterweb-nagrade i uručena priznanja. Podravka je pokupila čak dvije nagrade u kategoriji Najbolje korporativne web-stranice 2015., i to sa stranicama Vegeta.hr i Podravka.hr.

„Gledano s tehničke strane, smatramo da je stranica Vegeta.hr zasluženo na prvom mjestu jer koristi responzivan pristup koji omogućava jednako iskustvo bez obzira na to kojim se preglednikom ili na kojem uređaju gleda sadržaj. Obiluje novitetima kao što su inteligentni interaktivni sadržaji Mood Food, a njihova posebnost leži u istraživanju tržišta i suradnji sa psihologom u kojem su raspoloženja i prehrana povezani naprednim algoritmima“, jednoglasno je mišljenje stručnog žirija.

?>