SVEUČILIŠTE SJEVER

Na Sveučilištu Sjever u Koprivnici danas je održano svečano otvorenje prvoga festivala
„Media & Design Fest“. Festival traje dva dana, a mogu ga posjetiti studenti, profesionalci i
kreativci zainteresirani za dizajn, medije i komunikaciju. Organizirana su razna predavanja,
radionice, izložbe i paneli s ciljem promoviranja znanja, kreativnosti i ideja. Posebni
angažman obavila je Podravka koja je svim posjetiteljima podijelila svoje proizvode.

Prvi panel uz Podravku

Panel „Kreativne industrije danas“ okupio je pet panelista: Krešimir Partla, državnog tajnika Ministarstva kulture i medija, Mišela Jakšića, saborskog zastupnika i gradonačelnika Koprivnice, Ivana Ostojića, člana uprave Podravka, Borisa Blaževića, člana uprave Kekspay te Jagodu Divić, samostalnu savjetnicu Hrvatske gospodarske komore. Ivan Ostojić pohvalio je poslovanje Podravke te naglasio da se njihovi proizvodi nalaze na internacionalnom tržištu, odnosno u 60 zemalja i 5 kontinenata. Jedan od najprodavanijih proizvoda jest Vegeta koja je najpoznatiji začin te vrste u Europi, a čak 90% Vegete proizvodi se upravo u Koprivnici. Iza njihovih autentičnih dizajna stoje kreativni umovi koji Podravkinu priču čine uspješnom, kako je i sam Ostojić rekao: „Posljedica kreativnosti je inovacija“.  Iako je Vegetin dizajn promijenjen, brend je prepoznatljiv i temelji se na domaćim sastojcima.

Slika 1. Fotograf: Marija Halusek

Coffee break powered by Podravka O’Plant

Nakon prvog panela stigao je zasluženi odmor za sve prisutne na festivalu u kojemu je Podravka dijelila svoje O’Plant voćne snackove. Postoji šest okusa snackova s različitim nutritivnim benefitima kao što je jačanje imuniteta, relaksacija, snaga, glow, osvježenje i fokus. Studenti i posjetitelji bili su oduševljeni okusom pa su se vraćali po još. Isto tako, dijelili su i ukusne sendviče s Podravkinim novim kikiriki maslacem i slatkim džemom koji je dodatno osnažio posjetitelje za nadolazeća predavanja i radionice.

Slika 2. Fotograf: Nikica Luburić

Pauza za ručak powered by Podravka Fini-mini

Nakon  Panela „Dizajn sa Sjevera – izazovi i dosezi“, Podravka je iznenadila posjetitelje s četiri različite vrste kuhanih noodlesa koji su bili glavna atrakcija na festivalu. Postoji više različitih okusa noodlesa koji se nude na tržištu. Za one koji imaju ubrzani tempo života, Podravka nudi tri vrste noodlesa u čašici koji se mogu jednostavno pripremiti vrućom vodom. Okusi koje nude su: spicy beef, teriyaki chicken i curry. S druge strane, postoje i tri vrste noodlesa u vrećici: povrtni, goveđi i kokošji. Razgradive posudice i pribor za jelo, koje je Podravka omogućila kako bi očuvala okoliš, dodatan su hit među mlađom generacijom.

Slika 3. Fotograf: Tina Novak

Atmosfera na festivalu

Sveučilište Sjever bilo je puno posjetitelja koje je zabavljao DJ, a na samom kampusu bio je punkt sa Somersby pićem. Street food Rezanac nudio je velik izbor hrane kao i fast food kombi. Podravkina maskota dijelila je Kviki gric novih okusa – nacho sir te vrhnje i luk koje su posjetitelji grickali u šetnji kampusom. Veselo ozračje obuzelo je kampus, a sutra je druženje nastavlja.

?>