Suradnja Sveučilišta Sjever i Podravke: Predstavljeni najbolji radovi studenata! Najboljima novčana nagrada, svima životno iskustvo!
Ne događa se svaki dan da studenti imaju priliku prezentirati svoje ideje pred vrhom jedne od najvećih hrvatskih prehrambenih kompanija, ali upravo to se dogodilo ovaj utorak, 3. lipnja 2025. godine u sjedištu Podravke. Završnim predstavljanjem studentskih radova koji su nastali suradnjom Sveučilišta Sjever i Podravke, zaključen je višemjesečni projekt koji je studentima donio ne samo nova znanja, već i vrijedne nagrade, ali i iskustvo iz prve ruke.
U dvorani Podravkine upravne zgrade vladala je posebna atmosfera. Bilo je tu uzbuđenja, ponosa, ali i očekivanja. Mladi ljudi, studenti raznih studijskih smjerova (Poslovanje i menadžment, Komunikologija, mediji i novinarstvo, Medijski dizajn, Multimdija i Prehrambena tehnologija), stali su pred članove Uprave Podravke, uključujući i predsjednicu gđu. Martinu Dalić, te predstavili svoja rješenja za stvarne poslovne izazove koje im je Podravka zadala.

Izvor: Lorena Ivaković
Ideje koje nisu ostale na papiru
Studenti su rješavali stvarne izazove poznatih brendova O’Plant, Fini-Mini Noodles, Lino Lada i Kikiriki maslac by Lino Lada.
Odgovori koje su studenti ponudili bili su sve samo ne školski – od animiranih videa, plakata i stop-animacija, preko native sadržaja za društvene mreže, pa do prijedloga za nove okuse i digitalne kampanje. Najviše su se istaknuli projekti koji su povezali kreativnost i funkcionalnost. Recimo, strip o utjecaju prehrane na raspoloženje, aplikacija s nagradama za korisnike Lino proizvoda, ili predstavljanje ideje novih okusa Fini-Mini Noodles – Dalmatinski brudet, Slavonski čobanac i Koprivnički paprikaš.
Nagrada nije bila samo u eurima
Za najbolje ideje Podravka je osigurala gotovo 7.000 eura, a taj je iznos podijeljen među najuspješnijim timovima. Ipak, tu je ona druga nagrada, važnija, a to je prilika da studenti vide kako izgleda stvarni rad u jednoj velikoj firmi, da prezentiraju pred ozbiljnom publikom i da steknu kontakte za budućnost.
Što kaže Podravka, a što Sveučilište?
Sanja Garaj Miloš, direktorica Korporativnog marketinga Podravke, nije krila zadovoljstvo: „Kroz ovaj projekt, studentima smo omogućili da iz prve ruke dožive dinamiku rada u velikoj kompaniji, steknu iskustvo u različitim marketinškim disciplinama i, najvažnije, daju svoj doprinos stvaranju novih marketinških i kreativnih rješenja. Ovakva suradnja izuzetno je vrijedna jer spaja akademsko znanje i praksu – a upravo tu nastaju ideje koje često postaju temelj za buduće projekte.“
I s druge strane, s akademske pozicije, prorektor Sveučilišnog centra Koprivnica, prof. dr. sc. Mario Tomiša, ističe važnost povezivanja s realnim sektorom: „Suradnja s gospodarstvom jedna je od strateških prednosti Sveučilišta Sjever, a ovakav oblik povezivanja s Podravkom studentima pruža neprocjenjivo iskustvo rada na stvarnim poslovnim izazovima. Time ne samo da razvijaju konkretne vještine i kompetencije, već i grade temelje za svoje buduće karijere“
Ovo je samo početak!
Ovo nije prvi put da Podravka i Sveučilište Sjever surađuju, a sigurno neće biti ni posljednji. Suradnja, koja je počela 2023. godine, već je uključivala stručne prakse (za studente smjera Poslovanje i menadžment), a sada su studenti napravili korak dalje – sudjelovali su u kreiranju stvarnih rješenja za stvarne proizvode.
Na izlasku iz dvorane, dok su se studenti međusobno grlili, slikali i dijelili dojmove, bilo je jasno da je iza njih iskustvo koje će još dugo pamtiti.