Što nam to prikazuju najbizarnije reklame današnjice
Kako izgleda ruska romantika na malo drugačiji način? Muškarac je toliko neodoljiv da mu djevojka grize mesnato uho dok polako šeće ulicom. Za to vrijeme Japanci uz pomoć samuraja bore se protiv žohara. Naravno, ovdje je riječ samo o nekim najbizarnijim reklamama.
Svakodnevno nas na svakom koraku obasipa hrpa reklama, a osobito one na televizijskim programima – od reklama za mobitele i tehniku, pa sve do reklamiranja sredstava za čišćenje, hrane ili lijekova. No kako izgledaju one najbizarnije reklame?
Japanci imaju odgovor na to pitanje. Njihove su bizarne reklame uistinu nenadmašne. U njima se, između ostalog, samuraji bore protiv žohara, a pokazuju se i razlozi zbog kojih žene ne bi trebale ići na nogometne utakmice.
Japancima su u stvaranju originalnih reklama Rusi odmah za petama. Primjerice, u reklami za mesnicu muškarac u obliku velike salame zavodi ženu na ulici. Toliko je neodoljiv da mu žena počinje grickati uho. U jednoj od reklama za sladoled atraktivna plavuša svojim dugačkim jezikom počinje lizati sladoled koji dječak drži u ruci. Ovim su reklamama Rusi vjerojatno htjeli poručiti da su njihovi prehrambeni proizvodi jednostavno neodoljivi.
Svima je već poznata reklama za Old Spice, muški kozmetički proizvod. Macho muškarac potiče druge muškarce da koriste Old Spice jer će tada mirisati i biti privlačni kao što je on. Ovo je dokaz da i američke mainsteam reklame mogu biti bizarne.
Iako su u hrvatskom medijskom prostoru bizarne reklame ipak rijetke, nedavno se i na našim ekranima pojavila reklama Hrvatske lutrije za proljetnu srećku. Rasplesana teta prekida svoje kućanske poslove nakon što dozna da je osvojila veliki dobitak igrajući jednu od igara Hrvatske lutrije. Mnogi bi na prvi pogled pomislili da se radi samo o još jednom reklamiranju sredstava za čišćenje, no na kraju reklame saznajemo da ona ne govori ni o čem drugom – nego o proljetnoj srećki.