Scorsese, DiCaprio i De Niro predstavili 70 milijuna dolara vrijednu reklamu
Petnaestominutna reklama predstavljena na otvorenju nove kockarnice u Macau okupila je pravu holivudsku kremu. Kratak film „Audicija“ prikazuje vrhunskog DiCaprija i De Nira kako se natječu za ulogu u Scorseseovom filmu.
Poznat po filmovima Dobri momci, Taksist i Bande New Yorka, Scorsese napominje kako je scenarij napisao u suradnji s kolegom Terenceom Winterom („Vuk s Wall Streeta“).
„Kraći je film na neki način još zahtjevniji jer mora biti film. Ne smije najavljivati nešto veće – mora stajati samostalno“, ističe Scorsese.
Poznate filmske muze DiCaprio i De Niro za svoje su uloge dobili po 13 milijuna dolara. Cijeli film navodno je koštao vrtoglavih 70 milijuna dolara, a licenciran je za otvorenje Melco Crown Entertainmenta.
„Bila mi je velika čast. Njih dvoje gledam kao očeve svjetskog kina. Istina je da je Scorsese ukrao show. Moramo priznati da je najbolji od svih nas. Prilično izvrstan glumac…“, rekao je DiCaprio.
Sponzor cijelog projekta, australski multimilijarder James Packer, želio je vrhunsku promociju svoje nove kockarnice. Ideja „Audicije“ bila je u predstavljanju dviju svjetskih kockarnica – City of Dreams Manila na Filipinima i Studio City Macao u Kini.
Ovo je povijesni trenutak jer svjedočimo prvom filmu koji je okupio legendarne glumce poput Roberta De Nira, Leonarda DiCaprija i Brada Pitta (očekivana sporedna uloga).
„Nadamo se da će najava ‘Audicije’ publici pokazati veliko kinematografsko jednog od kulturološki najutjecajnijih redatelja u povijesti Hollywooda“, izjavio je Brett Ratner, producent projekta.
Cijeli film trebao bi biti dostupan krajem godine.