DRUŠTVO

Od 12. do 15.  travnja Rovinj je ugostio nekoliko tisuća ljudi i tako se miran gradić odjednom pretvorio u prepun grad ljudi. Ulice su vrvile studentima i ostalim sudionicima koji su iz svojih smještaja kretali prema hotelu Lone kako bi sudjelovali u šestim Danima komunikacija i naravno, ponekom partyu na kraju dana.

Festival je otvorila Laura Sophie Dornheim, voditeljica odjela za komunikacije softverske tvrtke koja stoji iza projekta AdBlock. Objasnila je ideju koja je pokrenula AdBlock Plus i kako stvoriti kvalitetan oglas koji neće biti blokiran od strane AdBlock-a. Na upit koliko nas koristi ovu ekstenziju na pregledniku gotovo 90% ljudi podignulo je ruke, a nakon predavanja ostalih 10% sigurno je učinilo isti korak.

Laura Sophie Dornheim

Laura Sophie Dornheim

 

Uz inspirativne i poučne govornike, uvijek postoji onaj koji se najviše ističe svojom neobičnom pričom i odličnim smislom za humor. Ove godine to je bio Mr. Bingo kojeg je The Guaridan prozvao „troll for hire“. Riječ je o vrhunskom ilustratoru i umjetniku koji je pokazao neke od svojih neobičnih projekata  i tako osvježio cijeli festival.

Veliki dio posjetitelja činili su i studenti te je ove godine organiziran još veći program prilagođen studentima. Tako su imali priliku sudjelovati u debatama, seminarima i radionicama koja su držali poznata imena iz komunikacijske industrije. Neki od njih su Goran Gavranović (24sata), Vanja Bertalan (web.burza), Ružica Vrdoljak Ličina (404) i Damir Ciglar (Imago Ogilvy). Glavni fokus ovogodišnjeg programa za studente bio je na manipulacijama u medijima i koliko vjerujemo sadržaju koji nam se svakodnevno prikazuje, jesmo li medijski pismeni, što nakon fakulteta te kako se muškarci i žene prikazuju u oglasnoj industriji. Seminari koji su se najviše istaknulisu „School’s Out! Now what!“ u kojem su bivši studenti dijelili savjete o zapošljavanju nakon fakulteta  i „Jesi li medijski (ne)pismen“ gdje su studenti kroz razne kvizove otkrili koliko kritički promišljaju o prikazanom sadržaju na Internet.

Mr. Bingo

Mr. Bingo

 

Veliki dio Dana komunikacija čine i nagrade koje okupljaju oglašivače, agencije, PR stručnjake, medije i profesionalce iz komunikacijske industrije. Riječ je o nagradama „Effie“, „Mixx“, „IdejaX“ i „Young Lions“.

Istaknuti pobjednik je Agencija Bruketa&Žinić&Grey koja je deseti put proglašena agencijom godine. Slavila je s još dvije Effie nagrade za marketinšku učinkovitost i dvije MIXX nagrade za digitalni marketing.

Jedan od osnivača Agencije Bruketa&Žinić&Grey, Davor Bruketa, prije nekoliko mjeseci gostovao je na Sveučilištu Sjever, dojmove s gostujućeg predavanja možete pročitati ovdje, a intervju sa Bruketom ovdje.

 

?>