SVEUČILIŠTE SJEVER

Simboličan kraj studenog studentima Sveučilišta Sjever jučer, 30.11. je priredio Davor Bruketa, kreativni direktor i suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Dovrana puna do vrha govori sama za sebe koliko je studente zanimalo tko je Bruketa, kakvi su bili njegovi počeci te kako je od nule sa svojim timom postao jedan od najboljih dizajnera. Na početku nervozan, no i dalje smiješan i zanimljiv, svojim je pričama o tulumima iz srednje škole, svađama s roditeljima oko obrazovanja i posjetom u Azerbajdžan pridobio publiku.

U svom predavanju, „Kaj sam možda zeznuo, a kaj možda nisam“, Bruketa je pričao o počecima reklamne agencije Bruketa&Žinić, timskim projektima kroz godine i njihovim ciljevima. Htjeli su potaknuti društveno dijeljeno oglašavanje za koje kaže kako je jeftinije od hostesa.

Uvijek je htio raditi više toga, užasavala ga je pomisao kako će cijeloga života raditi isto pa se sa svojim timom odlučio na proširenje znanja i stvaranje novih i zanimljivih projekata. Publika je imala priliku čuti projekt za Podravku gdje su u veliku knjigu sakrili malu koja je zapravo bila kuharica, prilikom osmišljavanja dizajna za bračku vinariju Stina u kojoj su na butelju stavili bijeli papir po kojem se može crtati.

Za jedan od najzahtjevnijih i najhrabrijih projekata smatra onaj u tunelu Grič u kojem je održana multimedijska izložba Croatia je Hrvatska. Za sam kraj je ostavio aktualnu Podravkinu reklamu putem koje kaže kako iako je vani lijepo, doma je najljepše.

Krajnje zanimljiv Bruketa pažnju studenata imao je do zadnjeg trenutka predavanja, a njegove životne i poslovne zgode i nezgode uz smijeh samo su dodatno upotpunile opuštenu i ugodnu atmosferu. Čak i nakon predavanja, studenti su i dalje komentirali kako im je ovo jedno od boljih predavanja kojem su prisustvovali. Iako je rekao da nema bog zna kaj za reći, rekao je sve ono što su studenti htjeli čuti.

Foto: Krešo Puklavec/Pressedan
?>