Glazba

Britanski alternativni rock bend Coldplay je na službenoj stranici objavio interaktivan spot za pjesmu „Ink“ koja je četvrti singl s albuma „Ghost Stories“:

„Dobar dan. Vrlo smo sretni što vam možemo predstaviti novi spot za pjesmu ‘Ink’, četvrti singl s albuma broj jedan – ‘Ghost Stories’ (još od 2014. godine je najprodavaniji izvođački album na svijetu). Video je dostupan, iskusite ga“, rekao je, opisujući spot, urednik službene stranice Coldplaya.

Svoju priču možete planirati kroz interaktivnu i animiranu priču o izgubljenom putniku koji u potrazi za izgubljenom ljubavi putuje na rubove svijeta. Gledatelji tijekom gledanja videa donose odluke te time mijenjaju krajnji ishod. Dostupno je više od 300 mogućih putovanja na raspolaganju.
Pjesmu „Ink“ napisao je pjevač Chris Martin sa svojim kolegama iz benda, a kao i riječi pjesme, video reflektira neke od životnih borbi oca dvoje djece. Animirani lik u videu nevjerojatno sliči frontmenu benda.

Scenarij i režiju potpisuje losanđeleska agencija Blind koja, u suradnji s digitalnim medijima tvrtke Interlude, u spotu koristi vlasničke interaktivne video tehnologije.
Video započinje likom koji je izbačen na obalu, a donosi priču o potrazi za otuđenom ljubavi. U deset sekundi gledatelji moraju odabrati idući potez. To znači da sami odlučuju kako će teći radnja te koje će putove i predmete odabrati. Tako glavnom liku diktiramo jedan od 300 mogućih konačnih ishoda.

„Ink“ je jedini glazbeni video koji se ne nalazi na „Ghost Stories Live 2014“. Taj DVD spaja neke od njihovih koncerata i nastupa diljem svijeta. Gotovo za svaku pjesmu s albuma postoji i video na DVD-u.

Spot još nije dostupan na Youtubeu, već samo na njihovim službenim stranicama. Ipak, fanovi na društvenim mrežama nisu krili oduševljenje. Možete ga pogledati ovdje.

?>