Želite napisati oglas, a nemate ideju? Učite od ovih majstora!
Dug naslov, kratke rečenice, malo uljepšanoga osobnog iskustva i dva do tri uskličnika iza svake rečenice – recept je za uspješan oglas. No neki se toga nisu držali. I o njihovim se oglasima priča. Maštovitosti u pisanju oglasa ovim autorima ne nedostaje.
Ne nedostaje ni pravopisnih ili gramatičkih grešaka. Tako možete pronaći „auto o odličnom stanju“.
Na Njuškalu se iznajmljuje i „Stan u palači: kombinacija modernog i trdicionalnog stila“.
Prodaje se i iPhone 4S koji je „vizuelno i funkijonalno u vrlo dobrom stanju“.
Na Njuškalu možete naići na mnoštvo nelogičnosti – „Nova, ne korištena! Ne rade 2 memorijska utora (vjeronatno potreban update biosa)“. Ako trebate novu matičnu ploču koja je, eto, nekorištena – ali začudo dva memorijska utora ne rade – zakasnili ste jer je prodana.
Prodaje se i Siemens S25 – „Uređaj radi ali se kod uspostave poziva ugasi“. Fotografiju ovoga lijenog mobitela možete pogledati ovdje.
Neki su i detalje prekida podijelili u oglasu. Primjer toga je ovaj oglas za role: „Prodajem inline role bivse cure, zagrebacke princeze ! to ona misli da je princeza, a ne ja 😉“. Detalje o ovom prekidu/rolama možete pročitati ovdje.
Autor ovog oglasa za kamper unaprijed se ogradio od nepotrebnih pitanja: „i dajte ne davite više sa milijun glupavih pitanja tipa; “koliko radnih sati ima?! koje su dimenzije guma? jel ima 4 ili 5 brzina? koje su boje presvlake kreveta?”, za 1000eura to je što je.“ Ne znamo je li u tome i uspio, ali u prodaji je bio uspješan. Detalje oglasa pogledajte ovdje.
Ako vam je ponestalo gljiva za juhu ili sos, istresite ih iz ovog objektiva – „Objektiv optički u ne tako dobrom stanju, ima malo gljivica unutra ali ništa strašno.“ Oglas možete pogledati ovdje.
Za kraj vam donosimo oglas za legendarni golf jedinicu iz susjedne Bosne i Hercegovine – „Auto je u voznom stanju. Prednji lijevi branik je malko udaren, al’ meni to ne smeta i pravim se da ga ne vidim. Placanje iskljucivo SOLARNO – pare na sunce!“ Pogledajte cijeli oglas i uvjerite se zašto je autor ovog oglasa zaslužio Nobelovu nagradu za književnost. Ili barem 300 eura. Za trud. Ne za auto.