Featured

Posjetili smo Podravku gdje se u petak, 13. studenoga, održao Innovation Day u sklopu Centra za inovacije u hrani InnoTech. Niz raznih prezentacija i govora svojom je dinamičnošću zainteresirao publiku, a na kraju se održala panel-rasprava na engleskom jeziku u kojoj se razgovaralo o inovacijama, kreativnošću i proizvodima na tržištu.

Osim zaposlenika Podravke i zainteresiranih za Innovation Day, sudjelovali su studenti Sveučilišta Sjever koji su pobjednici projekta InnoTech.

„Došao sam i nisam znao što očekivati. Svidjelo mi se kako zaposleni također imaju tremu pred nastupom, a to se studentima događa na faksu. Dublje sam ušao u bit same tvrtke. Saznao sam kako se to sve odvija te koliko tu procesa i radnji zapravo ima. Svidjelo mi se to što ima dosta mladih ljudi koji ovu tvrtku žele modernizirati novim idejama koje će Podravku zasigurno dovesti na puno bolji put nego što je sada“, rekao je Tomislav Mravičić.

333

„Čuli smo dosta zanimljivih stvari koje su informatičari u Podravci uspjeli implementirati u svoje poslovanje, a koje su značajne za niže troškove, što je definitivno korisno znati nama menadžerima. Nadalje, bilo je lijepo vidjeti mlade i kreativne ljude koji uspijevaju u implementaciji svojih kreativnih ideja. Smatram da nam to može biti uzor u daljnjem djelovanju“, priznaje Lucija Kolarić.

Na panel-raspravi sudjelovali su ljudi iz Microsofta, tvrtke Ericsson Nikola Tesla, IEDC Blenda i Podravke koji su pokušali objasniti razliku između izuma i inovacije, što ljudi često miješaju. Spomenuli su primjere inovacije iz svojih tvrtki te istaknuli sve veći problem – manjak kreativnosti koji je sve veća boljka u društvu. Zaključili su da na kreativnosti treba raditi tijekom cijelog života i da je normalno pogriješiti, ali i, naravno, naučiti iz pogrešaka. Vodila se rasprava o neprestanoj promjeni koja je svakoj tvrtki potrebna kako bi posao i inovacije krenule nabolje i kako bi tvrtka stabilno funkcionirala na tržištu. Napomenuli su kako je u redu kopirati neki proizvod sve dok se ne napravi novi, i to na jedinstven i kreativan način kako bi privukao potrošače.

„Innovation Day bih opisala kao izvrsno iskustvo jer smatram kako bi svaka kompanija trebala imati nešto poput toga. Informirali su nas o svim inovacijama koje su provedene ili su u nastanku, ali ne samo unutar Odjela istraživanja i razvoja, već unutar svakog odjela. Tako smo mogli vidjeti kako svaki odjel unaprjeđuje svoje poslovanje. Najviše mi se svidjela inovacija IT odjela u kojemu su pomoću raznih alata pronašli način za predviđanje poslovnog rezultata, primjerice tko će ih od potrošača napustiti i tako dalje“, dodaje Tihana Štibuhar.

3

Svatko je na kraju panel-rasprave imao priliku reći nešto publici, a glas Ivana Vidakovića iz Microsoft Croatia posebno se istaknuo: „Innovation means being open to ideas, and then you can learn from failures. It is important to learn from failures as much as from success. And, what I found in Microsoft, ability to support colleagues and celebrate somebody’s success. If you can influence this kind of change, I can bet your tomorrow will be a lot better.”

?>