Tjedan karijera u SC Koprivnica: Održan panel i projekt „Znanjem do karijere – Suradnja s gospodarstvom“
Izvor: Lorena Ivaković
Studenti Sveučilišta Sjever i Podravka ujedinili snage inovativnim projektom
Po prvi put na Sveučilištu Sjever, u studentskom centru u Koprivnici, 22. svibnja 2025. godine, održan je projekt i panel „Znanjem do karijere – Suradnja s gospodarstvom“ u organizaciji Sveučilišta Sjever i Podravke. Projekt je okupio studente, profesore i predstavnike prehrambene industrije u cilju predstavljanja kreativnih i inovativnih rješenja za stvarne izazove koje je pred njih postavila Podravka.
Panel je otvorio Ivan Vukušić, a među uzvanicima našli su se i izv. prof. dr. sc. Petar Mišević, prorektor za suradnju s gospodarstvom, EU projekte i međuinstitucijsku suradnju, zamjenica gradonačelnika Koprivnice Ksenija Ostriž, predstavnica Podravke Sanja Garaj Miloš te prorektor Mario Tomiša.
O’Plant – održiva prehrana je moguća!
Središnji dio panela činile su studentske prezentacije Medijskog dizajna, Multimedije, Komunikologije, medija i novinarstva, Prehrambene tehnologije te Poslovanja i menadžmenta.
Studenti preddiplomskog i diplomskog studija Medijskog dizajna i Multimedije predstavili su niz kreativnih sadržaja za O’Plant proizvode – od animacija, videa, slow motion prikaza, do stop-animacija i plakata.
Studenti Komunikologije, medija i novinarstva podijelili su s nama recepte s O’Plant proizvodima, dok su studenti Poslovanja i menadžmenta izradili marketinški plan za novi O’Plant Pistachio sladoled, kao i plan integrirane marketinške komunikacije za O’Plant uz promociju influencera. S druge strane, studenti Prehrambene tehnologije, u svojim radovima stavili su naglasak na ekološku ambalažu, nutritivne vrijednosti i izradu aplikacije za praćenje mentalnog zdravlja i tjelesne aktivnosti korisnika.
Fini-Mini Noodles – brz i fin obrok postoji!
Drugi dio panela bio je posvećen Fini-Mini Noodlesima. Studenti su izradili animirani film, video sadržaje za društvene mreže, native video materijale te strip koji na kreativan način prikazuje utjecaj prehrane na raspoloženje. Fokus su stavili na isticanje praktičnosti i brze pripreme Fini-Mini Noodlesa. Također, studenti Poslovanja i menadžmenta iznijeli su marketinški plan za liniju novih okusa – Dalmatinski brudet, Slavonski čobanac i Koprivnički paprikaš. Također, prehrambeni tehnolozi predstavili su kao svoj projekt, novi okus – Creamy Turkey&Herbs, a studenti Poslovanja i menadžmenta, novi okus – Mini sausages.
Lino Lada – šećer na kraju!
Posljednji dio panela bio je usmjeren na brend Lino Lada te Kikiriki maslac by Lino Lada. Studenti Komunikologije, medija i novinarstva kreirali su zanimljive videe za društvene mreže i TV, uključujući native video s receptima i primjenom Kikiriki maslaca u svakodnevici. Nadalje, studenti Poslovanja i menadžmenta osmislili su marketinški plan koji uključuje nove maskote – Kiki i Riki, predstavljajući creamy i crunchy varijante kikiriki maslaca. Osim toga, studenti su u svojim projektima osmislili i koncept Lino aplikacije koja bi imala sustav bodovanja, popusta i pogodnosti (tako bi poticali interakciju s brendom, ali i jačali odanost potrošača). Za kraj, kao svoj projekt, studenti su predstavili i novi okus Lino Lade – okus pistacije, a za Lino Ladu, Gold Creamy, osmislili su i novu ambalažu – atraktivniju i privlačniju mlađoj publici.
Podravka i Sveučilište Sjever – poticanje razvoja i suradnje Ovaj projekt Podravke i studenata, ne samo da je potaknuo studente na profesionalni razvoj, već je i pokazao kako suradnja s tvrtkama poput Podravke donosi obostranu vrijednost – nova znanja za studente, a svježe ideje za gospodarstvo.
Izvor: Lorena Ivaković