Kazalište

Nova varaždinska glumica Tena Antonija Torjanac svoj debitantski nastup imala je u novoj predstavi „Tri kavaljera frajle Melanije“ poznatog redatelja Georgea Paroa. U predstavi je nastupala s nekim od najvećih imena varaždinskog glumišta: s Hanom Hegedušić, Janom Kerekešom i Ozrenom Opačićem.

Iako je imala sporednu ulogu – zaručnicu jednog od kavaljera frajle Melanije – oduševljena je angažmanom u predstavi. Ambiciozna glumica spremno je odgovorila na sva naša pitanja, pa čak i na ona privatna.

 

Kako ste došli do uloge u ovako velikoj predstavi?

Na internetu sam vidjela da se održava audicija za plesače u predstavi, a tada još nisam znala ni o kojoj je predstavi riječ niti tko u njoj glumi je producira. Iako se nikad nisam bavila plesom, odlučila sam otići na audiciju i od 15 kandidatkinja žiri se, na moje iznenađenje, odlučio baš za mene.

 

Kako je bilo raditi rame uz rame s tako velikim imenima?

Bila je izuzetna čast raditi uz redatelja Georgea Paroa i koreografa Milka Šparembleka, koji su velika imena u hrvatskom teatru. Od svake probe, a trajale su od sedam ujutro do kasnih večernjih sati, pokušala sam upiti maksimalnu moguću količinu informacija i iskustva koje su oni prenosili na mene i ostale glumce.

 

Koja je točno Vaša uloga u ovoj predstavi?

Ja sam zaručnica Prge, jednog od tri kavaljera frajle Melanije i bivšeg Melanijinog dečka s kojim ruku pod ruku prolazim gradom. Kad nas Melanija vidi počne se derati i histerično vrištati, a u tom me trenutku počne i skidati. Zanimljivo je da me u početnoj verziji predstave trebala skinuti do gola, na što sam pristala, iako nisam bila oduševljena tom idejom.Na kraju je odlučeno da će me Melanija skinuti samo do donjeg veša.

1391513_10201177096644825_465912684_n

Jeste li ikada prije ove uloge negdje glumili ili sudjelovali u stvaranju neke predstave?

Odmalena me obitelj u kojoj su mama, tata, djed i baka u kazališnim vodama – vodila na scenu. Zato smatram da mi je oduvijek bila suđena pozornica. U Varaždinskom kazalištu sam bila poznata kao duh kazališta i kazališno dijete, pa su me tako i angažirali oko nekih dječjih predstava, primjerice NorciHoću neću i sl., ali to je sve trajalo samo do početka osnovne škole.

 

Kako je bilo odrastati u kazališnoj obitelji?

To je svakako imalo određenih prednosti, ali i nedostataka. Prednosti su bile to što su me roditelji – mama koja je dramaturg i tata koji je redatelj – sa sobom vodili na sva gostovanja, pa sam stvarno puno proputovala, vidjela svijeta i predstava, upoznala poznatih ljudi iz kazališne i filmske scene već kao mala. A nedostaci su ti što od mene na prijemnom ispitu za glumu svi očekuju mnogo više nego od ostalih kandidata, pa sam imala problema s upisom na glumačku akademiju.

 

Kakvi su Vam planovi za budućnost?

Trenutno sam studentica druge godine glume u klasi Rade Šerbedžije na glumačkoj akademiji u Rijeci, a kad to završim, vidjet ću kako i kuda dalje.

?>