Studenti

U sklopu sedmog izdanja međunarodne znanstveno-stručne konferencije PR, Media & Sport Days Mostariensis koja se održava u Mostaru, studenti Sveučilišta Sjever Sabina Ivanušić, Leo Marković i Luka Maruševec jučer su prisustvovali u studentskoj sekciji s prezentacijom pod nazivom „Vjeruju li nogometni navijači hrvatskim medijima?“

Za potrebe prezentacije, studenti su proveli anketno istraživanje u kojem je sudjelovalo 126 nogometnih navijača. U anketi su morali navesti medije koje najviše koriste te koliko vjeruju pojedinom mediju. Zaključak je bio da najmanje povjerenja navijači imaju u novine, a neznatno bolje su prošli radio, internetski portali i društvene mreže. Studenti su napravili kvantitativnu analizu sadržaja na portalima N1 i Index.hr u kojoj su se koncentrirali na tekstove usko vezane uz navijačke skupine.

„Masovni mediji o hrvatskim nogometnim navijačkim skupinama većinom izvještavaju objektivno, a naslovi tekstova su većinom neutralni. Tekstovi o navijačima su za masovne medije vrlo poželjni, pogotovo ukoliko dođe do sukoba i incidenata, a neizjašnjavanje navijača o takvim situacijama često dovodi do neobjektivnog i pristranog medijskog izvještavanja“, rekla je Sabina Ivanušić.

Slajd s prezentacije

 

Osim studenata Sveučilišta Sjever, u studentskoj sekciji sudjelovali su studenti s Filozofskog fakulteta u Mostaru s prezentacijama „Digitalni marketing i brendiranje – primjer FC PSG“ te „Digitalizacija i brendiranje“. Zatim, studenti Fakulteta organizacionih nauka iz Beograda s prezentacijom „Izazovi u digitalnoj komunikaciji sportskih klubova u Srbiji – na primjeru FK Crvena Zvezda“. Studenti s Fakulteta hrvatskih studija iz Zagreba pričali su o medijskoj slici Hrvatske ženske rukometne reprezentacije prije i za vrijeme Svjetskog rukometnog prvenstva za žene 2021. godine, a studenti Hrvatskog katoličkog sveučilišta iz Zagreba o konfrontacijskoj strategiji na primjeru udruge Mi smo Cibona. O ulozi društvenih mreža u popularnosti i zaradi sportskih klubova na primjeru Real Madrida mogli smo čuti od studenata Filozofskog fakulteta iz Osijeka. Studenti Sveučilišta u Dubrovniku govorili su o PR-u u judu i PR-u u praksi studentske udruge Erasmus Student Network Dubrovnik. Sekciju je moderirala Andrea Marković.

O konferenciji

 

Nakon studentske sekcije, uslijedilo je svečano otvorenje konferencije. Uvodnu riječ je imao prof. dr. sc. Zoran Tomić, rektor Sveučilišta u Mostaru, a zatim prof. dr. sc. Marin Milković, rektor Sveučilišta Sjever.

„Mediji i odnosi s javnošću su područja koja se nalaze u središtu globalnih promjena uzrokovanih razvojem informacijsko-komunikacijskih tehnologija i stoga je nužno da struka i znanost prate taj razvoj, a ova konferencija je upravo na tragu toga cilja“, zaključio je rektor Milković.

Marin Milković

 

Konferencija PR, Media & Sport Days Mostariensis utemeljena je kako bi se uz znanstvene stručnjake promovirale nove ideje i inicijative na području odnosa s javnošću. Stvorena je platforma koja njeguje akademsku dijalošku raspravu o inovativnim rješenjima u suvremenom medijskom svijetu. Naglasak se stavlja na istraživanje trendova u PR-u i srodnim disciplinama te njegovanje profesionalnih standarda i etičkih načela unutar profesije.

Na znanstvenim panelima i sekcijama ove godine sudjeluju znanstvenici iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Slovenije, Slovačke, Crne Gore, SAD-a, Ujedinjenih Arapskih Emirata, Velike Britanije i Norveške. Ukupno će se održati 227 izlaganja. Konferencija traje od 9. do 11. studenog. Zadnjeg dana će na temu „Utjecaj uspjeha u sportu na medijsko praćenje“ govoriti izv. prof. dr. sc. Gordana Tkalec, doc. dr. sc. Krešimir Lacković i Ivan Pavić sa Sveučilišta Sjever.

 

 

Fotografije: PR, Media & Sport Days Mostariensis

?>