Pomalo neobičan i neočekivan nastavak franšize „Oceanovih“ iznenadio je gledatelje zanimljivim i zabavnim nastavkom o hollywoodskim trendovima s naglaskom na ženska prava i feminizam.

Možda George Clooney samo nije imao vremena snimiti nastavak Oceanovih pa je Steven Soderbergh poveden trendovima odlučio napraviti zamjenski film u kojem skoro da i nema muškaraca, no to se pokazalo kao dobar potez. Oceanovih 8 u svojoj osmici ima odlične glumice i gdje kojega zalutaloga muškarca u moru (oceanu) žena, no kako je to često faktor presude u gledanju ili ne gledanju filma, pružite mu šansu jer je bolji nego što očekujete. Debbie Ocean (Sandra Bullock) u ulozi sestre nedavno preminulog Dannyja Oceana (George Clooney) odmah na početku filma pokazuje svoje sposobnosti u smislu laganja i krađe, a cijelo je vrijeme u zatvoru provela smišljajući novi plan pljačkanja.

elitedaily.com

Debbie po izlasku iz zatvora počinje skupljati svoju ekipu od sedam članova koju upoznajemo po redu, slično kao i u prvom nastavku Oceanovih. Prva na red za upoznavanje s gledateljstvom dolazi Lou (Cate Blanchett) koja je Debbie poput Rusty Rayna (Brad Pitt) Dannyju. Ostatak Debbine ekipe je zajednički skraćeni miks ostalih 9, a one su popularna zvijezda Rihanna u ulozi napušene hakerice Nine Ball, Helena Bonham u ulozi poludjele dizajnerice koja nije u trendu Rose Weil, Sarah Pulson kao majka i preprodavačica Tammy te još Awkwafina kao Constance u ulozi sitnog lopova, Mindy Kaling kao draguljarka Amita i Anne Hathaway kao poznata glumica Daphne Kluger koja ni ne zna da je članica ove bande.

Plan na kojem je radila Debbie svih pet godina u zatvorskoj ćeliji njezinim se izlaskom počeo sprovoditi u djelo. Netko bi pretpostavio da se radi o pljački banke ili trezora, no ovdje je riječ o nečemu puno delikatnijem, a to je 150 milijuna vrijedna dijamantna ogrlica koju Daphne Kluger (Anne Hathaway) nosi na Met Gala balu. Sigurna sam da će se većini žena svidjeti cijeli koncept filma, a pogotovo divne haljine i glamur crvenog tepiha uz napetost koju možete rezati nožem u ključnim scenama u filmu. Cijeli se film odvija nekako polako i predvidljivo, no na kraju nas ishod sasvim neočekivano očara rezultatom provedenog plana razrađenog do najsitnijih detalja. No, Oceanovih 8 ipak pomalo djeluje kao lošija kopija Oceanovih 11.

Sandru Bullock navikli smo gledati u komedijama i dramama koje odlično pristaju njezinoj glumačkoj sposobnosti, ali i ovaj film u kojem treba glumiti opasnu i zajedljivu kradljivicu koja je uz to simpatična i lijepa intelektualka po mom mišljenju dobro joj pristaje. Debbie je u filmu prava preslika njenog brata Dannyja u čemu se Sandra Bullock snašla najbolje što je mogla. Sve u svemu, Oceanovih 8 solidan je nastavak Oceanovih s drugačijim pristupom i načinom da se dopre do gledatelja iako je privukao više ženske nego muške publike zbog njihovog tipičnog mišljenja o lošijoj kvaliteti ženskih filmova-što se ovaj put po meni pokazalo pogrešnim. Ovaj će vas film oduševiti izgledom, ima puno detalja koji mogu zapeti za oko, sve je raskošno, blistavo, ali i priča kojom se nastavlja originalna trilogija nije za baciti i sigurno će vas zaintrigirati.

?>