Glazba

Alter Bridge je američki rock bend osnovan 2004. godine i čine ga četiri člana: Myles Kennedy (vokal/gitara), Mark Tremonti (gitara), Brian Marshall (bas gitara) i Scott Phillips (bubnjevi).

Bend je dobio ime po mostu na Alter Road-u u Tremontijevom rodnom gradu. Mark nije smio prijeći most, koji je bio na granici između Detroita i Grosse Pointe  u Michiganu, jer su njegovi roditelji smatrali da je susjedstvo s druge strane previše opasno. Bend je do sada izdao pet studijskih albuma, a u listopadu 2019. godine izašao je njihov šesti album „Walk the Sky“. Zaslužni za tekstove pjesama su Myles Kennedy i Mark Tremonti, a inspiracija za glazbu nekih pjesama bila je serija Stranger Things. Pjesme koje Alter Bridge stvara temeljene su na osobnom iskustvu i životu članova. „Walk the Sky“ je pozitivan album koji ima elemente slobode, filozofije boljeg načina življenja života. Pjesme imaju duboke poruke koje, ako ih shvatimo na pravi način, mogu biti shvaćene kao filozofija prosvijetljenja, koja nam pomaže živjeti život bez tjeskobe, briga i stresa.

Album počinje sa pjesmom One Life koja uvodi slušatelja u cijelu priču. Prva pjesma koja je izdana je Wouldn’t You Rather, a inspiracija za nju proizašla je iz filma „Heroj s tisuću lica“ Josepha Campbella i sadrži dijelove misticizma. In the Deep, meni najdraža, prekrasna je pjesma koja se kreće prema melodičnom metalu sa vrlo snažnim refrenom. Godspeed je pjesma koja slušatelje vodi na emotivniji put jer je posvećena Tremontijevom pokojnom prijatelju i posebno se ističe na albumu zato što je drukčija od svega što su do sad snimili. Pjesma Walking On the Sky bila je inspiracija za naslov albuma u kojoj se, osim klasičnih instrumenata Alter Bridgea, pojavljuje i klavir, što je pravo osvježenje, a nadahnuta je dokumentarnim filmom „Free Solo“. Na neke od pjesama poput Native Son i Indoctrination utjecali su popularni bendovi Led Zeppelin i The Tool. Album završava prekrasnom, laganijom, „zen“ pjesmom Dying Light koja zaokružuje cijelo priču u jednu skladnu cjelinu.

S više od 15 godina iskustva Alter Bridge nastavlja oduševljavati fanove svojim radom, ali i privlačiti novu publiku. Hitovi koje stvaraju neprestano se vrte na radiju brojnih radijskih postaja. Album preporučam svima koji vole dobar rock i dobru priču koja stoji iza albuma. Ako se situacija sa koronavirusom popravi moći ćete ih čuti i uživo jer Alter Bridge gostuje u Zagrebu u sklopu Walk the Sky turneje.

?>