Uncategorized

Iz hotela Podravina na našu je adresu elektroničke pošte stigla reakcija na članak o žoharu u koprivničkoj menzi, koji smo prvi objavili. Reakciju donosimo u cijelosti, bez uredničkih ili lektorskih intervencija. Potpisuje je voditelj poslovanja menze Ivica Šignjar, a poslan je s e-adrese Marije Dvorski, članice Uprave hotela Podravina.

„Poštovani,vezano za članak o kvaliti hrane u studentskoj menzi koji je objavljen na Vašem portalu, napominjemo sljedeće činjenice:Studenti koji nas optužuju, u menzi su u nekoliko navrata tražili usluge prehrane na račun tuđe iskaznice, što smo odbili.

Osim toga, oni koji imaju valjanu iskaznicu, često od nas traže proizvode koji nisu odobreni od strane Ministarstva.
S obzirom da se držimo zakona i pravilnika te im ne izlazimo ususret, shvaćamo njihovo nezadovoljstvo i ogorčenje.

Što se tiče fotografija, prepuštamo čitateljima da sami ocijene vjerodostojnost istih i veličinu žohara od 60-70mm koji se navodno zatekao u menzi:

reakcija_menzareakcija_menza2

Za kraj želimo naglasiti da je topla kupka u kojoj se nalazi hrana pod strogim nadzorom te je temperatura u njoj uvijek minimalno na 65C, pa se postavlja pitanje kako na toj temperaturi može opstati bilo kakav insekt ili živo biće. Postavlja se također i logično pitanje zašto studenti nisu nikome od naših zaposlenih ukazali na nepravilnosti, ako već smatraju da ih je bilo.

reakcija_menza3

Srdačan pozdrav,Ivica Šignjar
Voditelj poslovanja“

?>