SVEUČILIŠTE SJEVER

Jučer, 16. svibnja 2019. voditelj marketinga tvrtke Hangar 18, Mario Pintar, održao je gostujuće predavanje u Sveučilišnom centru Koprivnica pod nazivom Dva najstarija gospodina interneta.

Predavanje je uvodnim pozdravom otvorio prorektor izv. prof. dr. sc. Mario Tomiša rekavši Danas mi je iznimno zadovoljstvo da nam će nam gostujuće predavanje održati Mario Pintar iz tvrtke Hangar 18. Mario je voditelj marketinga u tvrtki i malo će vam više sam o sebi reći kada krene njegovo predavanje. Znamo se već dugi niz godina, zajedno smo radili tako da jako dobro poznajem njega i njegov rad i to mi je bila nit vodilja zašto sam ga pozvao da održi ovo predavanje. On je ekspert u nekoliko područja, i weba i marketinga, a i danas imamo ovu temu.

Mario Pintar je opisao svoje početke te je rekao kako je radio u Podravci kao glavni odgovorni urednik web stranica Podravke i kako je imao priliku raditi na možda prvom newsletteru na prostorima bivše Jugoslavije. Naglasio je da je Podravka u to vrijeme radila na newsletteru što se pretvorilo u danas svima poznatu Coolinariku. Tijekom svoje karijere, Mario Pintar radio je na 150 web projekata, različitih sadržaja za mnoge tvrtke. Također, predavač je na konferencijama i seminarima.

Naveo je kako Hangar 18 ima četiri glavna područja kojima se bavi – veleprodaja (Interspar, Ktc, Pevec), maloprodaja (Megastore trgovine), NOA kao poseban brend i gaming odnosno HPC računala. Trenutno u Hrvatskoj tvrtka ima 15 trgovina i 7 gaming arena, a prva gaming arena bila je otvorena u Arena Centru u Zagrebu. Također, već treću godinu zaredom sudjelovali su na MWC-u u Barceloni, najvećem svjetskom sajmu mobilnih tehnologija.

Kako je djelomično tema predavanja bio digitalni marketing, Pintar je rekao da ima veliku prednost ispred klasičnih načina oglašavanja, spotova ili reklama. U digitalnom marketingu moguće ja raditi promjene u hodu što s reklamama nije slučaj. Moguće je zaustaviti kampanje po raznim društvenim mrežama, promijeniti vizuale i boje te ju na taj način napraviti pristupačnijom ili vizualno privlačnijom korisniku. Naveo je kako danas više nije stvar prestiža imati web stranicu, već je to potreba svakog poduzeća i tvrtke. Kako kaže: Prvi dojam koji ostavlja vaša web stranica je najbitniji i zapamtite da otprilike imate sedam sekundi za to. To znači da kad netko dođe kod vas na web prvi put, otprilike u sedam sekundi on stvara dojam o webu i o vama, odnosno o vašoj tvrtki. Web stranica nije vizitka, nije brošura. Web stranica je živo biće kojeg treba graditi, redizajnirati, to je mjesto preko kojega dolazite do nekakvih kontakata, kupaca i korisnika.

Za kraj studentima je dao nekoliko savjeta studentima za budućnost: učite cijeli život, stvarajte ideje – budite kreativni jer vi to definitivno jeste, vi ste kreatori ideja (ni jedna ideja, pitanje ili prijedlog nisu glupi) i budite uporni u ostvarivanju svojih ideja/želja.



foto: Ivona Rož

?>