DRUŠTVO

Važnije je uštedjeti, a ne zadovoljiti korisnika

Iz osobnih iskustva saznajemo uvjerili smo se kako i zašto neke osiguravajuće kuće biraju kandidate po posebnim kriterijima na razgovoru za posao.

Prilikom razgovora za posao kod nekih osiguravajućih kuća kandidat dobije jedan zadatak, a to je pročitati neki izvještaj prometne nesreće i navesti postupak koji se mora izvršiti. Takav zadatak je osmišljen kao „trik postupak“. Nakon što je kandidat proučio izvještaj smatrao je kako zna što mu je činiti. U ovom dijelu zadatka dolazi do tog „trik postupka“. „Ne vidim u čemu je problem, oštećena osoba je u pravu i treba joj se pokriti pun iznos nastale štete.“ rekao im je kandidat. Osiguravajuća kuća mu se samo zahvalila na njegovom vremenu te su ga uljudno ispratili van. Od tog dana kandidatu još uvijek nije jasno zašto nije dobio posao te je smatrao kako je pravedno postupio.

Iz osobnih iskustva uvjerili smo se kako je istina da neke osiguravajuće kuće nastoje isplatiti čim manji iznos za nastalu štetu. Nažalost, mnogi ljudi ne znaju ako im se zaprijeti odvjetnikom ili sudskom tužbom oni bez ikakvih problema i odugovlačenja pokriju pun iznos nastale štete. Sada barem znamo kako dobiti posao u osiguravajućoj kući, a to je da kandidat bude snalažljivi kao lisica i mudar kao sova tijekom razgovora za posao.

Izvor naslovne fotografije: aplikacija/stranica Unsplash

?>