Tehnologija

Ljubitelji videoigara i esporta mogli su pet dana uživati u dosad najvećem izdanju jednog od najvećih europskih gaming festivala. Reboot Infogamer powered by A1 i ove je godine privukao mnoštvo izlagača i posjetitelja, koji su mogli uživati u raznim događanjima. U pet dana festival je privukao 80 tisuća posjetitelja i preko 200 izlagača na 20 tisuća kvadratnih metara izložbenog prostora. Svi zainteresirani imali su na raspolaganju 800 igraćih konzola i nekolicinu VR (virtualna realnost) uređaja.

Posjetitelji raznih dobnih skupina mogli su isprobati svoje najdraže naslove, od onih najnovijih naslova poput Call of Duty: Black Ops IIII, Pro Evolution Soccer 2019 ili FIFA 19, preko najpopularnijih Fortnitea ili League of Legends-a pa do retro izdanja, kao što su Super Mario ili Tetris. Ljubitelji društvenih i kartaških igara imali su poseban pavilijon, u društvu retro izdanja videoigara i tehnologije, kako bi mogli u miru pogledati ili sudjelovati u istima.

Oni koji su došli isključivo kako bi popratili esport, nisu ostali razočarani jer imali su na odabir što će pratiti. Najveći turnir pod nazivom “Adria League” održao su se u suradnji s tvrtkom A1, a gledatelji su mogli birati hoće li gledati završnicu League of Legends-a, Counter Strike-a, Global Offensive-a, Clash Royale-a ili Hearthstone-a. Također, bilo je i manjih turnira poput onih u PUBG-u, Rainbow Six: Siege-u i DOTA-i 2.

Regionalni youtuberi svojom su pojavom plijenili pažnju na festivalu. Svi zainteresirani mogli su doći na, takozvani, community stage te se upoznati i družiti sa svojim omiljenim youtuberima. Tako su na Infogameru prisustvovali Mudja, Duki420, K1KA, SupremeNexus i drugi. Svi oni uljepšali su, ponajviše najmlađima, dan(e) davanjem autograma i fotografiranjem.

Posjetitelji su mogli sudjelovati u nagradnim igrama koje su se nalazile na glavnoj pozornici. Svakih 15 minuta nagrade bi bile nešto manjeg značaja, dok bi se one s većim održavale svakih sat vremena. Također, na glavnoj pozornici svi zainteresirani mogli su gledati natjecanje u najboljoj maski i odabrati onu najbolju.

Na sajmu su se mogle kupiti razne stvari – od figurica, šalica, bilježnica i majica s likovima iz serija, filmova, videoigara ili stripova pa sve do knjiga. Cijene su bile prihvatljive, snižene najviše zbog “Black Friday” groznice. Oni koji su željeli znati kako se razvijaju videoigre, mogli su posjetiti Pismo – centar za razvoj industrije računalnih igara – i dobiti motivaciju te se educirati uz pomoć njihovih zaposlenika.

Reboot Infogamer je ove godine veliku većinu posjetitelja oduševio. Brojke govore za sebe i organizatori mogu biti zadovoljni dosad najvećim izadnjem festivala. Upravo to dat će im dodatni motiv kako bi sljedeće godine Reboot Infogamer bio još veći i brojniji.

?>