Akademska čestitost

„Javno mnijenje je neznani bog kojemu moderni ljudi pale tamjan“ – Seitel o javnom mnijenju

Dr. sc. Jasmina Dvorski, jučer je, 8. siječnja 2019., svojim predavanjem na Sveučilištu Sjever u Koprivnici stekla titulu docentice. Kroz predavanje “Suvremeni kanali inovativne komunikacije s ciljem oblikovanja javnog mnijenja”, Dvorski je prisutne upoznala s tradicionalnim i suvremenim komunikacijskim kanalima. Publiku je zamolila da navedu pozitivne i negativne strane tih kanala.

Jasmina Dvorski

Predavačica je govorila o ciljevima inovativne komunikacije, o načinima na koji primamo subliminalne poruke i na koji način te poruke utječu na nas. Govorila je o otvorenosti, ali i agresivnosti inovativnih komunikacija, nametanju mišljenja i proizvoda onima koji koriste suvremene kanale. Na taj način mediji kreiraju javno mnijenje. Koriste naša pretraživanja kako bi nama upravljali, a mi na to pristajemo jer nam je sve dostupno i besplatno.

Kao primjer manipulacija navela je Edwarda Bernaysa koji je jednom reklamom kreirao javno mnijenje, koji je prvi puta u povijesti omogućio da pušenje cigareta bude prihvaćeno i kod ženskih osoba.

Još jednom čestitamo doc. dr. sc. Dvorski na novostečenoj tituli i obranjenom doktorskom radu.

foto: Ivona Rož

?>