Danas je u Koprivnici na Pučkom otvorenom učilištu održana edukacija na temu poslovnog uzleta koju je organizirao Poslovni dnevnik. Cijeli program započeo je u jutarnjim satima registracijom sudionika, a predavanja su trajala sedam sati uz manje pauze. Lokalni poduzetnici su okupljenima iznosili svoja poslovna iskustva i ideje. Među okupljenima bio je značajan broj poduzetnika u usponu, studenata, srednjoškolaca i drugih zainteresiranih građana.

Predavanje su započeli Saša Bukovac iz Hrvatske gospodarske komore te Davor Popović, Zlatko Đelekovčan i Zdravko Matota iz Podravke. Tijekom edukacije sudionici su podijelili svoja iskustva u dugogodišnjem poslovanju, a govorili su i o povlačenju novca iz fonda Europske unije te očuvanju likvidnosti poduzeća. Dotakli su i teme obiteljskog biznisa i poljoprivrednog gospodarstva.

Najbolje reakcije izazvalo je predavanje Krešimira Jusufa iz Hrvatskoga telekoma. Jusuf radi u sektoru s poslovnim ljudima, pa je okupljenima predstavio sve popularniju Cloud uslugu za poslovanje. Prisutnima je naglasio kako svoje poslovanje mogu obavljati jednim klikom „iz fotelje“ u bilo koje vrijeme jer Cloud usluga poslovanje čini jeftinijim, sigurnijim i dostupnijim.

Studente Sveučilišta Sjever najviše je zaintrigirao dio predavanja na temu oglašavanja putem društvenih mreža, odnosno Facebooka i Googlea. Učinkovito oglašavanje na Facebooku znatno doprinosi kvalitetnijem poslovanju, naglasio je Tin Klasić koji radi na oglašavanju Večernjeg lista na internetu. Klasić je upozorio da kod održavanja Facebook stranica određene tvrtke treba izbjegavati ignoriranje fanova ili njihovo nepoštivanje. Isto tako, lošem oglašavanju doprinose povremena prisutnost na društvenim mrežama, loša kvaliteta i dimenzije objavljenih fotografija, nepoznavanje bontona te česti pokušaji direktne prodaje.

Zainteresiranost okupljenih nagrađena je besplatnim ručkom pod pokroviteljstvom Podravke. Mnoštvo savjeta, dobre poslovne ideje i nova stečena znanja dokaz su uspješnosti ovog projekta.

?>