Featured

Jučer je na Sveučilištu Sjever u Koprivnici održana svečana dodjela nagrada studentima čiji su radovi prošli u drugi krug natječaja za komunikacijsku strategiju i vizualni identitet Centra za inovacije u hrani InnoTech.

Sveučilište je tom prigodom ugostilo partnere iz Grada i koprivničkih poduzeća. Skupu su, među ostalima, nazočili i zamjenik gradonačelnice grada Koprivnice Mišel Jakšić, direktor InnoTecha i manager za otvorene inovacije Podravke Emir Džanić, Snježana Šlabek, voditeljica projekata za upravljanje znanjem Podravke i direktorica Koprivničkog poduzetnika Martina Golčić.

Okupljene je prvi pozdravio zamjenik gradonačelnice Mišel Jakšić koji je zahvalio svim sudionicima u projektu. Prisutnima je čestitao Dan grada i još jednom istaknuo predanost gradskih vlasti razvoju InnoTecha:

„Ovakva će suradnja pomoći tome da na još lakši i jednostavniji način razvijamo InnoTech. Cilj nam je da to postane tehnološki centar koji će spajati ono najbolje iz teorije i prakse te ostvarivati dobit ne samo za velike gospodarske sustave nego i za male poslove koji mogu značajno doprinijeti koprivničkom gospodarstvu.“

Direktor InnoTecha Emir Džanić objasnio je da se uspješna poslovna strategija sastoji od povezivanja istraživanja i razvoja te primjene tako razvijenih koncepata u praksi:

„Za takvu je strategiju nužna suradnja sa Sveučilištem Sjever. Ovaj je natječaj pokazao da možemo računati na koprivničke studente. Projekti koje su razvili činit će bitan dio InnoTechove prijave za EU fondove.“

Prorektor Sveučilišnog centra Koprivnica Mario Tomiša zahvalio se Gradu bez čije kontinuirane podrške ne bi bilo moguće ostvariti ovakve projekte. Najavio je nastavak suradnje s partnerima iz InnoTecha. Istaknuo je i trajno usmjerenje Sveučilišta prema suradnji s realnim sektorom:

„Izuzetno me veseli uspješna suradnja s najvećim ekonomskim subjektom u ovom kraju – Podravkom. Tu je i veliki broj manjih poduzeća povezanih Koprivničkim poduzetnikom s kojim očekujemo ozbiljnu suradnju i u budućnosti. To je posebno važno za mlade ljude koji će nakon dobivanja diplome započeti svoj poslovni put. Potrudit ćemo se da studente upoznamo sa svim mogućnostima.“

Dodjela 4

Šest je radova ušlo u završni krug natječaja za izradu vizualnog identiteta InnoTecha. Projekte su prijavili studenti s Odjela za medijski dizajn i Odjela za multimediju, oblikovanje i primjenu Sveučilišta Sjever.

Prvo mjesto pripalo je Tomislavu Mravičiću, studentu druge godine medijskog dizajna. Drugo mjesto osvojio je rad Matije Županića. Treći je bio Luka Marčec, četvrta Irena Marinić, a peti Ivan Parada. Šestu nagradu osvojili su Marko Galinec i Ema Matica.

Nagrade su dodijeljene jednoglasnom odlukom komisije, a svi sudionici dobili su Podravkine prigodne poklone.

Dodjela InnoTech 3

Tomislav Mravičić nije očekivao pobjedu, ali potrudio se razviti profesionalan vizualan identitet InnoTecha:
„To je prva knjiga grafičkih standarda koju sam napravio. Trebalo mi je par dana da izradim koncept i oko dva tjedna da ga razvijem. Svoje sam ideje prvo skicirao, a zatim obradio na računalu. Na kraju sam sve primijenio na različite dokumente poput posjetnica, memoranduma i različitih kartica“, rekao je Tomislav i dodao: „Program medijskog dizajna odlično me pripremio za rad na ovakvim projektima. Time se svakako namjeravam baviti u budućnosti.“

Nagrade za najbolje komunikacijske strategije otišle su studentima Odjela za poslovanje i menadžment u medijima. Voditeljica projekta Innotech na Sveučilištu Sjever, profesorica Ana Mulović, pohvalila je sve radove izrazivši zadovoljstvo prikazanim znanjem studenata i načinom kako je ono primjenjeno u praksi.

Prvo su mjesto osvojile Lucija Kolarić i Tihana Štibuhar. Drugi je bio tim u sastavu Karmen Bušić, Maja Kristić, Nikolina Krsnik i Jelena Lončar. Treći su bili Tihomir Bendelja, Mateja Makar, Marija Martan, Marija Mikulić i Nikolina Mišak. Četvrtoplasirani su Renato Vuk, Ines Čićek Lepoglavec, Antonela Subotičanec i Zoran Jurkić. Peto mjesto pripalo je Petri Mehkek, Mišelu Topolčiću i Ivani Korošec.

Dodjela InnoTech 2

Lucija Kolarić i Tihana Štibuhar autorice su najbolje komunikacijske strategije za InnoTech. Objasnile su nam što je njihov projekt izdvojilo od ostalih:
„Čini nam se da je za našu pobjedu najzaslužnija uspješna analiza tržišta. Segmentirale smo moguće konzumente i objasnile smo kako InnoTech može, primjerice, pomoći poljoprivrednicima. Osim toga, pokušale smo prikazati koliko vlastita proizvodnja može doprinijeti ekonomskom razvoju. Veselimo se nastavku rada na ovom projektu.“

Svečana dodjela nagrada završila je zajedničkom fotografijom svih nagrađenih s članovima komisije te najavom nastavka suradnje Grada Koprivnice, Podravke i Sveučilišta Sjever, i to kroz Innotech i druge projekte.

?>