ŽIVOT

„Jedne nedjelje je ženski dio obitelji imao veliku želju za slatkim, a ni jedna slastičarna nije radila“, ovim riječima Anja, najmlađa članica obitelji Radiković, opisuje kako se rodila ideja o proširenju ponude u obiteljskoj pekarnici koja u centru Koprivnice djeluje od 1991. godine. Uz kruh i peciva koji su se u pekarnici nudili od samih početaka, ponuda je danas obogaćena raznim drugim slasticama – kolačima, tortama, raznim vrstama peciva i sl., a interijer je uređen u romantičnom vintage ruhu. Zanimljive detalje osmišljava ženski dio obitelji koji je zadužen i za svakodnevnu dopunu raznovrsnog i bogatog menija.

Slatka priča započinje davne 1991. godine kada je Čedomir Radiković odustao od posla u Njemačkoj vezanog s pekarskim strojevima. Sa suprugom Ksenijom odlučio je pokrenuti svoju pekaru koja je nastala u podrumu obiteljske kuće. Radili su s trgovinama, a obiteljski biznis je ispunio svoju svrhu. Krenuli su s kruhom i pecivima, a ponekad i kolačima. Imali su dvadesetak djelatnika i na taj su način funkcionirali do 2006. godine kada se okreću i dostavi. Otada svježi kruh i peciva svakodnevno dostavljaju na kućne pragove te proširuju svoju prodaju na okolna koprivnička mjesta. No kriza nije zaobišla obiteljski biznis zbog čega 2012. godine prestaju s radom i zatvaraju vrata obiteljske pekare.

Najmlađe članice obitelji Radiković – Anja i Antonija – napravile su preokret i odlučile ponovno pokrenuti obiteljski biznis. Budući da je Anja studirala u inozemstvu i vidjela što se tamo nudi od slastica, ideje su počele dolaziti same od sebe. Stvaranju ideja se priključio i ostatak obitelji, a ponovno pokretanje biznisa trajalo je šest mjeseci. U listopadu 2014. godine ponovno su otvorili vrata obiteljskog biznisa. Pokrenuli su novi pogon i proširili prostor, a sve je pod kontrolom HACCAP sustava.

„Ideje za uređenje interijera dolaze od ženskog dijela obitelji te je sve do najsitnijeg detalja uređeno u vintage stilu. Ponuda se svakodnevno nadopunjuje i izmjenjuje kako bi ljudi vidjeli da su torte i kolači svakodnevno svježi“, kaže Ksenija. U ponudi imaju poznata imena kolača i torti, ali i izmišljene slastice čije recepte ne otkrivaju.

image1

„Ta kriza koja je prije dvije godine zatvorila vrata obiteljskog biznisa danas je bila jedan od pokretača. Teško je samo pustiti i odbaciti nešto što su roditelji stvarali cijeli život; to je ipak tradicija“, kaže Antonija. Slažu se da je nagrada za uložen trud stigla, a to je zadovoljstvo kupaca. Kad je riječ o cijeni proizvoda, nađe se nešto za svačiji džep.

„Svatko se vraća opet. Kupci su oduševljeni i često komentiraju kako je nešto takvo trebalo Koprivnici. Kad uđu najprije slikaju interijer, zatim kolače, a ponekad i mene“, uz smiješak komentira prodavačica u pekarnici.

„Neki od budućih planova uključuju organiziranje cateringa za svadbe, rođendane i ostala slavlja te fotografiranje tih događaja. Kolači, uređenje i fotografije, ali ovo su, za sada, samo planovi“, kaže Anja.

?>