DRUŠTVO

Šesto izdanje Dana komunikacija održat će se od 12. do 15. travnja 2018. u hotelu Lone u Rovinju, a u Hrvatsku će dovesti stručnjake koji svojim inovacijama diktiraju budućnost naše industrije. 

Prošle godine festival je posjetilo više od 2400 sudionika oborivši tako sve rekorde, a ovogodišnji događaj obećava vruće teme iz industrije vezane za tehnologiju, inovacije, revolucionarne ideje i upravljanje podacima. Među prvim najavljenim imenima su Jayanta Jenkins (globalni kreativni direktor, Twitter) i Brad Parscale (direktor za digitalne medije predsjedničke kampanje Donalda Trumpa) koji će okupljenim oglašivačima, agencijama, stručnjacima za odnose s javnošću, predstavnicima medija, studentima i ostalim profesionalcima iz komunikacijske industrije prenijeti svoje ideje vezane za tehnologiju i kreativnost.

Osim predavanja vrhunskih govornika, Dani komunikacija poznati su i po nagradama Effie, IdejaX, Mixx i Young Lions Croatia, koje struka dodjeljuje najboljima u industriji za posebna postignuća i izvanredno tržišno komuniciranje. Večeri su rezervirane za dobar provod, nezaboravne koncerte i partije.

HURA i IAB Hrvatska kao organizatori Dana komunikacija iz godine u godinu podupiru mlade talente. Tako su za studente osigurane besplatne kotizacije, a na festivalu ih očekuju posebni sadržaji poput studentskih radionica. Ponuda se odnosi na redovne studente do 26 godina, uz predočenje indeksa.

Prijaviti se možete ovdje.

?>