DRUŠTVO

Razgovor za posao definitivno je najčešći način zapošljavanja ljudi. Danas postoje razne metode online razgovora, no ipak razgovor „licem u lice“ poslodavcu pruža mogućnost sagledavanja kandidata za posao s više različitih gledišta, a upravo takav razgovor najbolji je način da se „pokažemo“.

Unazad nekoliko godina potreba pojedinaca za izražavanjem osobnosti veća je no ikada, no pitanje je koliko su drugi spremni prihvatiti način na koji se izražavamo. Jednim od načina izražavanja vlastite osobnosti smatra se i tetoviranje, trajno nanošenje tinte u kožu posebnim iglama. Slikovito izražavanje samoga sebe poznato je još iz davnina kod raznih civilizacija kada su se tetovaže koristile kao identifikacijski simboli kod plemena. U današnje vrijeme najčešći je dekorativni aspekt kod tetoviranja, odnosno ljudi rade tetovaže kao svojevrsne „modne dodatke“. Osim što se smatraju odrazom osobnosti i stava prema životu, jednako tako tetovaže su i odraz prema poslu – htjeli mi to ili ne.

Postoji li i dalje društvena stigma prema tetovažama u radnim okolinama? Tetovirane osobe nerijetko su izložene stigmatizaciji, poslovno ili privatno. Iako postajemo iz dana u dan sve liberalnije društvo, u odnosu na prošlost, i dalje nije svejedno koliko osoba ima tetovaža i jesu li one na lako uočljivome mjestu. Danas su tetovaže u poslovnom svijetu česta pojava, no mišljenja o njima i dalje su podjeljena. Dakako, samo mjesto poslovanja ima svoje strogo uređene odrednice za zaposlenike u poslovnom prostoru. Zaposlenik je odraz kompanije pa u skladu s time mora i izgledati. Neki poslodavci konzervativnijeg su stava dok su drugi sasvim liberalni, osobito kreativne grane čiji progresivniji poslodavci potiču takvo vizualno izražavanje osobnosti. Ipak, rebalo bi dobro promisliti kakve posljedice bi moglo imati stavljanje trajnog „modnog dodatka“.

 

Fotografija: Pexels

?>