Moda

Svi se mi razlikujemo po načinu na koji doživljavamo mirise. Različito su nam važni, različito o njima razmišljamo. Iako su parfemi u potpunosti nevidljivi, na osobu mogu ostaviti veći dojam od bilo čega drugoga što imamo na sebi.

Postoji razlika između parfema, toaletne i kolonjske vode

Stručnjakinja za parfeme, Camille Goutal, istaknula je „Najveća koncentracija je u samom parfemu. Sljedeća je toaletna voda, a posljednja kolonjska voda.“ Dakle, parfem je najčešći oblik mirisa, s najvećom koncentracijom skupih esencijalnih ulja i najmanjom količinom alkohola i vode. U nekim slučajevima, parfem uopće ne sadrži vodu.

Dakako, trendovi se mijenjaju sezonski. Iako se nekima čini da su parfemi bezvremenski, statistika pokazuje drugačije. Neki se parfemi prodaju više od drugih, ovisno o tome koje je doba godine. Stručnjaci navode dva tipa trendova: jedan je sezonski koji ovisi o vremenu( ljudi preferiraju lakše mirise ljeti, dok teže čuvaju za zimu), a drugi je puno dugotrajniji trend koji ovisi o popularnosti pojedinog sastojka- njegova popularnost može trajati godinu dana, a i cijelo desetljeće.

Ono oko čega se svi mogu složiti je činjenica da kada pronađeš svoj miris, nije neobično da ćeš ga nositi 365 dana u godini, neovisno o tome smatraju li ga drugi popularnim ili ne, i neovisno o tome koje je godišnje doba. Dakle, miris ovisi o pojedincu.

Kako se pravilo nanosi miris?

Za nanošenje mirisa obavezno birajte dijelove tijela s jakim pulsom, kao i one koji imaju veću toplinu, poput vrata, ključne kosti, grudi ili zgloba šake. Prije nanošenja mirisa namažite se losionom za tijelo bez mirisa jer dobro hidratizirana koža miris zadržava dulje od suhe kože. Ako pretjerate s količinom nanesenog mirisa, mjesto na koje ste ga nanijeli prebrišite vlažnom maramicom bez mirisa ili na isto mjesto namažite losion za tijelo. Ako se dvoumite oko nanošenja mirisa na kosu upamtite da parfem sadrži alkohol koji bi vam mogao isušiti kosu, stoga radije odaberite neki mirisni regenerator.

U nastavku teksta odlučili smo izdvojiti neke parfeme idealne za nadolazeće ljetne dane u kojima ćete mirisati božanstveno.

LA PRAIRE Cellular Energizing Mist  (50 ml, 645 kn)

Švicarski brand, ovaj body mist nudi aromaterapsijski efekt koji su dobili iz pomoć eteričnih ulja crvenog grejpa, kardamoma i verbene. Savršeno je osvježenje za ljetne dane. Njeguje kožu tijela, ugodno miriše te hidratizira. Ovo sprej koji isto tako umiruje iritaciju i održava vitalnost i zdravi izgled kože. Moguće ga je naručiti s Notina ili parfumerije Douglas.

Chanel Les Exclusifs Beige Extrait ( 15 ml, 1485 kn)

Razlog potpune zaluđenosti ovim parfemom leži u esenciji jasmina, egzotičnog cvijeta ylang- ylang te Majske ruže sa Chanelovih plantaža u Grasseu na jugu Francuske. Ovaj parfem nema sprej, već se nanosi „kap po kap“, te je uopće nepotrebno napomenuti da su dovoljne dvije kapi da mirišite cijeli dan. U Hrvatskoj je dostupan na stranici Notino.

Juliette has a gun, Sunny Side Up ( 50 ml, 650 kn)

Mirisi Juliette has a gun su inspirirani djelom Williama Shakespearea. Sam koncept branda simbolizira neovisnost i slobodu te ženama daje u ruke imaginarno oružje kako bi se mogle suočiti s muškarcima u vječitoj borbi spolova, strasti i ljubavi. „Parfem koji godi i grli kao što popodnevno sunce grije kožu. Note sandalovine Amyris i laktona u vrhu produžene su akordom kremastog sandala u srcu kompozicije, zaključno s ambretom i apsolutom vanilije u bazi“, opisuju ga The Beatlesi. Među brdom izbora mirisa ovog branda, ja sam se odlučila za Sunny Side up, prekrasan ljetni miris jasmina i vanilije. Cijena nije vrtoglavo skupa, a miriši najbolje ikad.

Hermes , Eau de Neroli Dore ( 100 ml, 749 kn)

Ovo je unisex parfem, koji je zaintrigirao i žene i mušlarce diljem svijeta. Predstavljen je 2016. godine,a kreirao ga je Jean- Claude Ellena. Gornja nota je ljuta naranča, srednja neroli, a bazna nota je šafran. Cijena nije previsoka, te se često može naći u Douglasu na sniženjima.

Zadnji parfem kojeg ćemo danas navesti je Versace Crystal Noir. Iako ima izuzetno jak miris i neki ga ne preferiraju u ljetnim danima, iz osobnog iskustva vam garantiram da je najbolji na svijetu i da će te zaluditi sve oko sebe. U centru kompozicije je tajanstvena gardenija, svježa, senzualna, blistava i kremasta, koja je reproducirana uz pomoć tehnologije „Headspace“. Podloga od ambera i mošusa pravi miris tamnim i misterioznim.

?>